środa, 3 kwietnia 2013

XL-kowe inspiracje - blogi dziewczyn size plus!!!

Hej 
Dzisiaj przychodzę do Was z postem który mam nadzieję pomoże Wam zmotywować się do zmian  a może nawet będzie przydatny w określaniu własnego nowego stylu. 
Śledząc te blogi które wam dziś pokarzę już nigdy nie uwierzę że XL-ka nie może być modna, nie może wyglądać seksownie ani że  podążanie za modą mając rozmiar xxl nie jest możliwe - TO TOTALNE BZDURY!!! 

Zaznaczam ze zróżnicowanie rozmiarów będzie naprawdę duże dlatego mam nadzieję że żadna z pań się nie obrazi! :) 


Na początek pokaże wam POLSKIE blogerki size plus, będą to  różne stylizacje niektóre bardziej odważne, niektóre codzienne...



















(ta pani jest chudziutka!!!)


(ta zresztą też! )





(ta pani niestety już zamknęła swojego bloga ale stare posty nadal można przeglądac)



Ok, to tyle z polskich blogerek, teraz czas na zagraniczne!
Zaczniemy od pięciu moich ulubionych :) 










































































(szalona!!!)



To by było na tyle... 
Jak widać dziewczyny mają bardzo zróżnicowane style, mam nadzieję że wśród nich znajdziecie coś dla siebie! 
Jeśli znacie jakieś inne blogerki o większych rozmiarach - piszcie!!! 
Chętnie przejrzę inne blogi by czerpać z nich inspiracje :)) 



PS 
Dwie sprawy:

1) Mam dla was poradę, jeśli przeglądacie blogi i spodoba wam się ciuszek a kolekcja jest już starsza to nic straconego. Patrzycie na markę, wpisujecie w allegro, szafe lub ebay i wyszukujecie swojego rozmiaru, może akurat komuś ciuszek się znudził i za małe pieniądze kupicie go dla siebie :) 

2) Jeśli chcecie żebym poruszyła jakiś temat, albo znalazła jakieś informacje lub coś doradziła - piszcie śmiało!!!

Miłego dnia!
Buziaki!!!
:* 








12 komentarzy:

  1. Rewelacyjny wpis!!! Należę do grona dziewczyn xl i nie wiem dlaczego nie szukałam modowych blogow dziewczyn takich jak ja. Kiedyś szukałam na youtube outfit of the day plus size i niestety nie bylo nic ciekawego. Z wielką checia poogladam blogi ktore tu zaproponowalas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. just found your blog. i didn't know some of these bloggers and thaanks for sharing all these fab women!!!

    Love, Ylenia from Longuette

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo jestem i ja:) świetny temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. również obserwuję część z tych blogów, dziewczyny są świetne. Uwielbiam kreatywne dziewczyny w moim rozmiarze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie blogi, które lubię + część takich, których nie znałam. Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra wpis! Takiego zestawiania właśnie szukałam :)
    Fajnie byłoby znaleźć się zresztą w nim ze swoim blogiem.
    http://www.xlady.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie

    http://plustolove.blogspot.com/

    a tu jest więcej:
    http://szafasizeplus.blogspot.com/2013/08/polskie-blogi-modowe-plus-size-xl-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do zapoznania się z ubraniami XL i XXL w sklepie www.maruszka.com, zarówno tymi eleganckimi jak i bardziej na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mój facet przegląda tego bloga... http://moda.z-plusem.pl/moda-meska/plus-size-w-modzie-meskiej/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne koszule damskie w rozmiarach do nawet XXXXXXL! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą - www.kalaro.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za listę. Kilka blogów już znam, a pozostałe z przyjemnością odwiedzę.

    Pozdrawiam
    http://zycie-plus-size.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widać można tak liczyć na duży wybór, szczególnie w sieci. U mnie sklep https://fashion4.pl bardzo dobrze się sprawdza na takie zakupy właśnie.

    OdpowiedzUsuń